wtorek, 24 stycznia 2012

Życie bez... kolorowych napojów i słodyczy ....

Cześć!
Jeszcze tego nie wiecie ale UWIELBIAM SŁODYCZE!!!  A z racji tego, że chodzę jeszcze do szkoły i często kupuję kolorowe napoje (bo są w miare tanie jak na sklepik szkolny)  więc mam kontakt z nimi 5 dni w tygodniu. Myślałam, że to mi nie szkodzi (aż tak bardzo),  a przynajmniej nie grozi operacją.

Kiedy byłam u kuzynki dużo chodziłyśmy, po 3 dniu intensywnego chodzenia zaczęła mnie boleć noga, co dziwne W KOLANIE.  Nie przejmowałam się tym zbytnio, ale kiedy wróciłam do domu i nie mogłam chodzić z bólu, z nieznanej przyczyny, myślałam, że to przejdzie. Tak nie było. No więc udałam się do lekarza. Po pierwszej wizycie u lekarza rodzinnego stwierdził, że MAM CHOROBĘ PODOBNĄ DO REUMATYZMU. No dobrze, choć mnie to dziwiło przyjęłam to do wiadomości, no ale po tygodniu (przez ten czas brałam leki) nic mi nie pomogło. Poszłam na jeszcze jedna wizytę do tego samego lekarza, a on przepisał mi powszechny lek przeciw bólowy. Mama sie trochę wkurzyła i wysłała mnie na prywatną wizytę do innego lekarza, który zrobił mi USG które wykazało, ze MAM NADŻERKĘ GŁOWY KOŚCI ORAZ WAPNIENIE  KOŚCI. Przeraziło mnie to. A moi rodzice zakazali mi jeść i pić : napojów gazowanych (więc piję mięte, bo za herbata nie przepadam) jem kanapki z serem, sałata i pomidorem zamiast ciasta, albo czegos słodkiego... więc polecam Wam korzystajcie z zycia puki możecie, bo nie wiadomo kiedy taki lekarz Cię dopadnie :D

Ja nadal użeram się z polską służbą zdrowia no a Wam życzę miłej nocy i kolorowych snów :) buziaki :)


A ty kilka zdjęć żywności

Zdrowej:












Niezdrowej:











Aż chce się jeść więc lecę do kuchni :)

Ps: żeby nie było uwielbiam polską kuchnię (bez mięsa, bo jestem wegetarianką) ale trzeba mieć umiar, bo może skończyć się to bólem brzucha. A napoje wyprodukowane w Chinach można odstawić, ja tak zrobię, Wy też spróbujcie i opowiedzcie mi o efektach.

Pozdrawiam :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz