sobota, 25 lutego 2012

...

Hej! Właśnie chwile temu wcisnęłam coś na klawiaturze i dodałam tytuł posta "Podsumowanie tygodnia". Tak, chciałam z Wami pomówić o tym co w tym tygodniu zrobiłam, co robie, i troszkę o modzie :D Więc napisze teraz.
      Właśnie uczę się słówek z języka angielskiego... no wiecie... price ,  capital, description
A co zrobiłam w tym tygodniu dla innych? A więc mówię : hoduję pantofelka na kółko biologiczne, ale dzięki mnie powstanie nowe życie :D piszę do Was (normalnie święto :) ) a jeszcze wcześniej gdy były duże mrozy postanowiłam z tatą dokarmić ptaki [przyleciały sikorki], mieszkam na wsi ok 50 metrów od lasu... jest pięknie... są tutaj sarenki pokażę Wam zdjęcie które zrobiłam, wraz z tatą umieściłam trochę sianka i sól dla zwierząt :D

A no i jeszcze zobaczcie rzeczy z House'a biżu jest w cenie niższej niż 20 zł :D a bluzka i sukienka też tanio nie więcej niż 30 zł :D
















To lece się uczyć pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz