niedziela, 26 lutego 2012

Tyle słońca w całym mieście... Marzeniaaa...

Hej,
Moi Drodzy, dziś mam chęć trochę pomarzyć, za oknem... Każdy widzi :( Więc może pomyślmy po czymś przyjemnym... Hmmm... może o wiośnie :) Do lata jeszcze długo więc takie marzenia mogą nas tylko zdołować.
A więc  przypomnijmy sobie te piękne parki, ogrody, lasy, jeziora, plaże no i wiele więcej...


















Już nie mogę się doczekać takich widoków... No to co trzeba wyciągać rower...

A Kochani jeszcze jedno: Na jednym z portali dodałam pytanie na temat mojego bloga, prosiłam o szczere odpowiedzi, jedna z osób napisała mi, że za dużo rzeczy rozpoczynam na tym blogu, gotowanie, moda, zwierzaki, pogoda :) no więc chce Wam powiedzieć, że pisze do wielu osób, dlatego mój blog jest tak różnorodny, chce żeby nowe posty były dla Was niespodzianką, a i jeszcze to ile dodaje zdjęć, słuchajcie je chce po prostu pokazać Wam różnorodność, aby każdy miał coś dla siebie.

 Teraz lece pozdrawiam Was! Pa :*

1 komentarz:

  1. Fajny blog. No do lata jeszcze wcale nie tak dużo. Już za moment marzec potem to szybko zleci, że nawet nie zauważymy kiedy ;D

    OdpowiedzUsuń