niedziela, 19 lutego 2012

I like..

Hej dzis pokażę Wam zdjęcia tych świetnych marynarek które są tak cholernie drogie a ja znalazłam nawet tanio :d to znaczy stanieją za jakiś czas. Są one w Butiku jest tam tyle świetnych marynarek. Dla każdego coś dobrego :) teraz kosztują one 99.99 chyba... coś z 99... mówię Wam za miesiąc góra dwa stanieją!
teraz przedstawię kilka zdjęć :D















I oto te kosztują 99 zł



A ten kosztuje już 119 zł

Idzie wiosna więc chciałam sobie kupić zielony albo niebieski, aleee na jakieś uroczystości będzie lepszy chyba ten w kolorze nude czyli po prostu ten kremowy :D

Podobają mi się jeszcze te rzeczy:





O kurcze! Pisząc dla Was znalazłam jeszcze spodnie tez w Butiku są dość fajne i niedrogie, zobaczcie same :






i kosztują... uwaga! 59 zł !

Jest tam jeszcze wiele innych fajnych rzeczy ale chyba Was tym zanudzę jeśli chcecie je obejrzeć wchodźcie na http://www.butik.net.pl/   


No to ja lece potem jeszcze coś napisze pa :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz