sobota, 3 marca 2012

Wiosenne porządki...

Hej! Chyba każdy już zauważył że idzie WIOSNA !
Nom a więc porządki, a co za tym idzie wiele osób zmienia kolor wnętrz. Ja tak robię.
Hmmm... jakiś czas miałam białe ściany, które nie miały żadnego charakteru... więc zmiana! właśnie wiosną zaplanowałam zmienic kolor ścian na ŻÓŁTY! Ktoś może zapytać dlaczego żółty [osobiście nie lubię żółci, mówię np. o ubraniach] ale taki kolor ścian poprawia humor, gwarantuje każdemu.  W tym roku nie zrobię malowania, ponieważ powierzchnia  mojego pokoju wynosi 17m2 (nie wiem jak napisać kwadratowych :D) a mi towarzyszy choroba która jak na razie nie chce odpuścić. Kochani pokażę Wam kilka wnętrz które mają żywe kolory.














I to tyle na teraz...  może później jeszcze o czymś napiszę
                                                                                        Pa!

7 komentarzy:

  1. MIŁY BLOG ZAPRASZAM DO MNIE.
    ZORGANIZOWAŁAM KONKURS. ZACHĘCAM DO UDZIAŁU.
    OBSERWUJĘ I LICZĘ NA REWANŻ.

    http://karolina-inspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne wnętrza.
    nowy post u mnie.zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 .!

    http://kaasiaacee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sypialnia z fioletowym wnętrzem jest super:), zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczęłam go pisać, jeśli macie dla mnie jakieś wskazówki piszcie http://madzia-23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na mojego nowego bloga www.ella-official.blogspot.com mam nadzieję,ze chociaz wpadniesz i zobaczysz co mam do zaprezentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten fioletowy pokój mi się strasznie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bialy sciane sa najgorsze.. troche jak w szpitalu albo szkole.. Dobrze, ze podjelas dezycje o przemalowaniu. Moglas isc na calosc i pomalowac na bordowo, naprawde rewelacyjnie wyglada ten kolorek na scianach :)

    OdpowiedzUsuń