piątek, 9 marca 2012

Fryzury!

Cześć! Drogie Panie... a może pokażę Wam fryzury które mi się podobają a do tego dodam fajne make up.
 A więc najpierw kilka słów na ten temat. Nie każde uczesanie jest wygodne, ja nie lubię warkoczy choć podobno ładnie w nich wyglądam. Można mieć włosy do pasa i do ramion a jeśli fajnie się uczeszemy wyglądamy po prostu     z a j e b i ś ć i e !


A więc :



Co sądzicie o tym uczesaniu, moim zdaniem jest świetne, ale wydaje mi się, że nie każdemu jest dobrze w takiej fryzurze, mi nie... :(



Jak ja uwielbiam takie grzywki.... i chyba znowu powrócę do grzywki... jest śliczna, a ten kolor włosów!!!
No nic dodać nic ująć.



Wiele dziewczyn ma podobne fryzury. Moim zdaniem jest fajna. Tylko do takich włosów trzeba mieć odpowiednie rysy twarzy... też ich nie mam.. no cóż może Wy macie, jeśli tak to gratuluję ! :)



Podobna do fryzury przedstawionej jako 2.  bardzo mi się podoba, ponieważ zakrywa duże czoło i niedoskonałości, ujmuje również swoją prostotą.




Długie ładne włosy, dobrze pocieniowane. I co więcej FAJNA FRYZURA ....



No i jeszcze jedna fryzura dla pań z dłuższymi włosami. Moim zdaniem jest śliczna, dodaje elegancji, można ją nosić od święta i na co dzień.

A Wam która się podoba, i dla czego? :) 


No a na deser pokażę Wam kilka make up'ów na zwykły dzień :








No to Wszystko na dziś, dobranocy Kocham Was :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz