sobota, 10 marca 2012

Kosmetyki...








Te zdjęcia wyrażają moją kosmetyczkę, a raczej pudełko z kosmetykami. Dziś opowiem Wam troszkę o moich kosmetykach i o tym co zamierzam kupić.
          Chyba już pisałam, że jestem alergikiem, ale powiem to jeszcze raz :)

Muszę uważać na niektóre kosmetyki, napiszę Wam teraz czego używam i co jest dobre dla młodych osób tak aby nie zniszczyć sobie skóry.

Uważam, że nadmiar kosmetyków nas postarza, nie wydaję też ok 30  zł na tusz do rzęs dla mnie to bezsensowne bo ja za to mogę upić sobie 3 rzeczy.

zacznijmy:
1) Tonik - Ziaja aloesowy  -  jest świetny, polecam.





2) krem - nivea - kosztuje ok 11 zł mały a starcza na ok 3-4 miesiące



3) Hmmm... lakiery -  kupuję na targu lub w jakimś sklepie  -  a co do kolorów to :










No tusz do rzęs każda powinna mieć :D

4) Pomadka





No i inne pierdoły do ust :D



Mam podobne....

A no i jeszcze PODKŁAD
Ostatnio popsułam swój (za 3 zł) i kupuję nowy
podobny do tegoooo...



z tego co widziałam koszuje 14 zł

No mam jeszcze więcej rzeczy ale to są te które używam najczęściej. :D

A teraz oglądam Bitwę Na Głosy, Wy też oglądacie ? komu kibicujecie ? :)

Pozdrawiam :*

2 komentarze:

  1. Też mam podobny podkład xDDD
    Wbijaj do mnie

    http://shoowers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, pliss wejdź też na mojego ;)
    http://www.122q.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń