środa, 7 marca 2012

Przegląd muzyczny!

Czeeeść! Po mimo dzisiejszych kłopotów mam doby dzień :)

Koty dziś zrobię dla Was mój przegląd muzyczny. Powiem Wam w czym gustuję i pokażę kilka kawałków :D

No to zacznijmy od tego że kocham RAP, dla mnie świętość. Nie gustuję natomiast w popie...

Pierwszy kawałek to HuczuHucz! Słuchajcie zobaczyłam to dopiero dziś ! Ale od razu zakochałam się w głosie wokalisty i piosence ♥.


Następnie przejdźmy do Zeusa i do "W dół" oraz "supełek z pętelką"
Podobają mi się, bo... sama nie wiem czemu :D





A no i zapomniałam jeszcze "Zakochałem się w Jill Scott" 



Swietny teledysk. Też tak uważacie?

No jest jeszcze Mes [ma zajebiste utwory ale posłuchajcie tego, dość popularne]




No i jeszcze Rihanna i tu muszę powiedzieć : We found love i Love the way you lie. 


1 komentarz:

  1. ja w sumie słucham wszystkiego po tochu , muzyka dla mnie jest czymś zbyt bardzo niesamowitym aby zamykać się na nią .;*
    niektóre kawałki też mi się podobają ;)

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń