sobota, 29 grudnia 2012

Kto chce zabłysnąć?

Przepraszam za to opóźnienie, ale z tym laptopem to nie mogę... Jeszcze mam lekkie spięcie ze starymi. 
Po prostu mnie dobijają... Cały czas się czepiają, że nic nie robię. Oszaleć można!  Wy też tak macie? I jak to nazwać? Rooodzice... No ale dobrze wróćmy do tematu tej notki. Dzisiejsze stylizacje są dla osób które nie boją się błyszczeć, zaszaleć. Blask, kolory, przepych - właśnie tym kierowałam się w dzisiejszych stylizacjach. Oto one:

STYLIZACJA 1


Więc tak, zacznijmy od spódnicy. Zwykła czarna mini z lekkim brokatowym zdobieniem. Ma podkreślać uda i nogi. Bluzka, to zwykły top który nie ma przyciągać uwagi, po prostu ma być. Kurtka, to ona ma właśnie się wyróżniać w tej stylizacji. Wybrałam właśnie ten kolor (a nie srebrny, złoty), ponieważ nie wygląda on tanio. Taka trochę w stylu retro. Za to buty mają być wygodne i tyle, zamszowe, bo zawsze jaram się zamszem. Torebka to krzyk mody, w bardzo modne ćwieki. Wybrałam małą, ponieważ w sylwestra nie mamy zamiaru ciągać za sobą całej masy niepotrzebnych rzeczy. Kolczyki proste, długie ich zadaniem jest przyciągać uwagę... ale... do fryzury. 

STYLIZACJA 2 


I oto ten mój szał! To ta stylizacja o której tak namiętnie mówiłam na początku. Zacznijmy od góry. Nie wiem jak to skomentować może razem ze spodenkami. Kostium spodobał mi się, ponieważ błyszczy, świeci, przyciąga. Również jest w stylu retro, ale jaka klasa... mmm... Buty doskonale pasują do kostiumu. Nie wybrałam czarnych, iż myślę, że zakłóciłyby harmonie w tej stylizacji. Kolczyki też dopasowałam do kostiumu, chociaż myślę, że mogłyby być też fioletowe. Naszyjnik ma dodać odrobinę koloru i radości. Wybrałam duży, ponieważ mały nie byłby widoczny. Torebka jest świetna, mała, delikatna i też zamszowa. Właśnie do takich torebek można zabrać najważniejsze rzeczy: tusz, szminkę, podkład,  korektor, lusterko. 

No i to wszystko na dziś. 
Podobają się Wam moje stylizacje?

Kiss... ;*

2 komentarze:

  1. Stylizajcje są fajne.
    Ja gdybym miała się w którąś ubrać to w 1 :)
    zapraszam do mnie
    http://enchanted-world-silent-thoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja ładna, zresztą druga też.

    OdpowiedzUsuń