niedziela, 30 grudnia 2012

Jutro sylwester...

A ja nadal o sylwestrze... Ma być pięknie... podobno. Praktycznie wszyscy moi znajomi gdzieś idą. Każdy w planach ma ostry melanż. A ja? Ja się zatrzymałam, tak po prostu. W sylwestra jak co roku zostaje w domu z rodzicami. Świętować mam zamiar trochę z Polsatem, trochę z TVP2... Nienawidzę zmian. Żadnych! Gdybym poszła z domu na sylwestra do znajomych, do klubu czułabym się źle, byłoby mi smutno. Tak sądzę, tak mówi moje drugie, wewnętrzne JA. Może to wynika z poczucia winy? Raczej tak, nie chcę zostawić rodziców w domu samych, wiem, że nigdzie nie pójdą... Czułabym się okropnie.

Jutro sylwester... Każdy w planach ma "najebać się"... a mnie tam się nie śpieszy... wypije pewnie jakieś 2 piwka, szampana... I amen! Wkurwia mnie takie gadanie osób w moim wieku - " z życia trzeba korzystać". Jasne, że trzeba ale chyba nie tak, że głównym naszym celem jest zaliczyć zgona. To mnie po prostu dobija. Moja mama przez wiele lat pracowała z młodzieżą. Teraz mówi, że kiedy widzi swoich podopiecznych nie może ich poznać - w wieku 25 lat wyglądają na 45. A to wszystko przez "z życia trzeba korzystać". Szczerze współczuje takim ludziom, ich rodzicom, wiem, że oni po prostu się nie zmienią... Często oszukują nas i siebie. Mam taki przypadek w rodzinie i wiem, że nie ma już nadziei dla tej osoby. Główny cel - napić się, zapalić ogarnąć jakiś narkotyk. No i to wmawianie sobie - to jest to. Nie rozumiem piętnastolatków którzy nie myślą co fajnego sobie kupić tylko jak zdobyć kase na fajki, jakiś narkotyk... a no i kiedy następna impreza na której będę mógł/mogła się napić. 

Rozumiecie jak w wieku 15 lat można być tak uzależnionym od alkoholu żeby pić 1 browara dziennie ? Bo ja nie... 

Jeśli utożsamiacie się z przypadkiem opisanych powyżej to chyba znak, że coś jest nie tak...

To wszystko na ten temat. 
Pozdrawiam. 

Życzę miłego sylwestra, bez używek i z zabawą "na trzeźwo" 

PS: z tym na trzeźwo to nie tak do końca ale zachowajcie jakiś umiar. Przynajmniej do północy kontaktujcie.


TYLKO LUDZIE SŁABI POPADAJĄ W UZALEŻNIENIA!!!
BĄDŹ SILNY!!!

1 komentarz: