wtorek, 25 grudnia 2012

Wielki powrót... i wielkie zaskoczenie

Moi drodzy! Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale dopadła mnie co roczna jesienna depresja... nic mi się nie chciało. Kiedy mi przeszło czyli jakiś miesiąc temu, kiedy chciałam znów wrócić do pisania na blogu, zapomniałam hasła, przynajmniej tak mi się zdawało... jednak okazało się, iż źle wpisywałam maila. No ale cóż. Myślałam, że jeśli nie piszę przez tyle czasu to już nikt tu nie zagląda, myliłam się... od września na blogu nie pojawił się żaden nowy post. A Wy? Wy mnie nadal odwiedzacie :)  Jestem z Was bardzo dumna i dziękuję, że na mnie czekaliście. Już wróciłam i nie mam zamiaru odejść ;) 

Dziś tak świątecznie ... czyli dla mnie nudno. Przejrzałam już tyle stron z ciuchami, że ło panie... 
Mam tu dla Was kilka fajnych sweterków które w ostatnim czasie są bardzo popularne. 
Chciałam Wam jeszcze zwrócić uwagę na poświąteczne wyprzedaże, które zaczynają się już po 10 stycznia.    Myślę, że taki sweterek jest wart kupienia - mamy jeszcze jakieś 2 zimowe miesiące i wiosnę... 

Chunky Różowy Jumper

Furry Black Sweater

Chunky Niebieski Jumper


Jeszcze raz dziękuję Wam za wszystko. Jesteście kochani... <3
 
PS: Wesołych Świąt dla Was i waszych rodzin, życzę Wam abyście w te święta jak i przez następny rok nie byli i nie czuli się osamotnieni. 

PS2: Na blogu pojawią sie pewne zmiany, nie bójcie się ich. Czasem trzeba coś zmienić i wnieść trochę świeżości (nienawidzę ich ale ok  ; > ) 

Kiss...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz