niedziela, 20 stycznia 2013

Jest zima więc musi być zimno

Jutro ma być -15 i więcej. Bardzo się z tego cieszę, ponieważ muszę iść do szkoły gdzie psuje się ogrzewanie i jest jakieś 15-17 C .
I bądź tu człowieku zdrowy. Z tej okazji postanowiłam przygotować Wam stylizację na chłodne dni.

Dodałam do niej sweterek - są bardzo ciepłe, marynarkę, ponieważ jest elegancka i dobrze ubierać się na cebulkę :) Rurki - bo w rurkach czuję się pewnie i dobrze (mam nadzieję, że wy też) Troszkę letniejsze buty :) które można zastąpić jakimiś zgrabnymi kozaczkami.


I jak Wam się podoba? :) 

Miłego poniedziałku :)

Mój będzie niestety ciężki.... :(

Buziaczki :* 

3 komentarze:

  1. Bardzo fajne ciuchy <3 Blog też świetny ;D

    www.facebook.com/KamilStochFanclub - lajk ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Świetna stylizacja ! Marynarka przypadła mi do gustu najbardziej :)

    Zapraszam do siebie http://teenager4ever56.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń