czwartek, 10 stycznia 2013

Pada śnieg.

Hej! I znowu mnie nie było :( .. No ale tak bywa. To był straszny czas. Moja koleżanka miała wypadek samochodowy, ma zmiażdżoną nogę, druga koleżanka ma kłopoty z chłopakiem a ja ? ja nie ogarniam mojego życia i żyje cudzym. No ale bywa. Nudno trochę w tym moim życiu... :(
W sobotę prawdopodobnie jadę na zakupy.
-spodnie
-koszula
-bluza
-bluzka
- mejbi buty

No i może coś jeszcze.

U mnie znowu śnieg... szłam do szkoły i sie wyj***łam....

A pro po bluz. Kupię chyba taką zwykłą... szarą albo czarną ... A dlaczego? Bo do wszystkiego pasuje.

Mam zamiar kupić ... czerwony top. Nigdy nie lubiłam czerwonego... Matko Boska ! Co ze mną? xD

A buty? Chodzi mi o jakieś do szkoły. Mam coś w stylu converse - już ni się nie podobają.

Chodzi mi o zwykłe buty, normalne... air max'ów nie chce...


hę?

Jeszcze pomyślę :)

Miłego dnia ! :*

1 komentarz: