sobota, 5 stycznia 2013

Wyprzedaże!

Witajcie! Przepraszam za moją nieobecność... miałam jakieś lekkie załamanie nerwowe :(
No cóż bywa. Dziś sobota a ja? Ja jestem zawalona robotą ... i to jeszcze jak. Musze ogarnąć wywiad na polski o II wojnie światowej, w związku z tym była u mnie taka pani... było miło... nic nie pamiętam. Pisanie zawsze przychodziło mi łatwo, teraz jest nieco trudniej. Musze jeszcze zrobić reklamę na polski, w poniedziałek jeszcze klasówka z angielskiego. Będzie great!

Niedługo wyprzedaże. Co ja mówię. MEGA WYPRZEDAŻE. Ja już wiem co chcę kupić, czekam tylko, aż  na sklepach będzie -70%
Wybrałam kilka rzeczy i policzyłam ile będą mnie kosztować po zimowej obniżce. Oto one:

Blue & Red Plaid Shirt

Ta koszula kosztuje teraz 92 złote  -  po obniżce może kosztować 27 zł

Blue Plaid Shirt

A ta kosztuje 100 zł  - po obniżce może kosztować 30 zł

Lace Look Skinny Pants

Spodnie kosztują teraz 64 - po obniżce mogą kosztować 20 zł

Niebieskie Spodnie Skinny

Te spodnie kosztują teraz 80 zł - po obniżce mogą kosztować 24

Za te rzeczy możliwe, że zapłacę tylko 101 zł

Wy też robicie sobie takie wyliczenia ?  :)

Kiss...

1 komentarz: