czwartek, 30 sierpnia 2012

Agenci NCIS

Hej!
Sory, że długo nie pisałam ale nie mogłam.
Wynika to z moich kłopotów rodzinnych.
Może powinnam mówić wielu rzeczy ale... zrobiłam to i jest mi z tym dobrze, bo jednak lepsza jest najgorsza prawda niż kłamstwo.
Nie wiem jak Wy ale ja mając 13/14 lat nie palę, nie piję (tzn. rzadko, moi rodzice o tym wiedzą) nie ćpam i trudno jest mi zrozumieć osobę w tak młodym wieku która już próbowała tych używek i nie chce z nich zrezygnować. Co więcej popadła w alkoholizm, no bo chyba człowiek nie mający kłopotów z alkoholem nie  pije codziennie piwa ?
Ale to tylko moje zdanie.
Mimo wszystko nie pozwolę aby ktokolwiek przynosił wstyd mojej rodzinie, rodzinie z tradycją, zasadami i honorem.

A teraz z innej beczki !
Ostatnio na TVN'ie oglądałam jak zwykle Agenci NCIS. Koniec 7 sezonu ostatni odcinek nie wiem do kiedy i ... kiedy się skończył miałam ogromny niedosyt bo sprawa prowadzona przez Gibbsa i jego ludzi nie zakończyła się. W grę wchodziło życie agentów, ojca i przyjaciół Gibbsa.
W pewnym momencie zdałam sobie sprawę, że to jeden z najfajniejszych seriali. Warto wiedzieć, że w Stanach bije rekordy popularności.
I teraz pytanie do Was.
Też oglądacie? Lubicie?



Agenci NCIS



Którą z postaci lubicie najbardziej?

Ja uwielbiam Gibbsa. Coś jara mnie w tym facecie.  Jest świetny zdecydowany i umie pokierować całym zespołem. Wszyscy agenci są mega... :)

Mimo swojego wielu jest tak przystojny i... nie wiem jak to ująć.  Po prostu ma to coś....




Opowiadajcie o swoich wrażeniach po obejrzeniu Agentów NCIS :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz