poniedziałek, 18 czerwca 2012

Czy w ciąży można modnie wyglądać?

Hej! Co jakiś czas widzę kobiety w ciazy... zwykłe Polki  i dochodzę do wniosku że w ciąży nie zwracamy uwagi na swój ubiór... Kochane tak mnie wzięło na TopShop :) mają tam świetny katalog ale nie radze robić tam zakupów iż, gdyż jest tam strasznie drogo. Fajne ubrania można znaleźć za nawet 20 zł na targu. Ale wydaje mi się, że przyszłe mamy są zbyt leniwe żeby poszukać czegoś modnego.
Osobiście uważam, że ciąża to nie jest choroba, kobieta powinna pracować jak długo tylko może. Mamy przecież równouprawnienie a tak propo panowie też mogą posiedzieć na wychowawczym :)

Ale wróćmy do tematu trzeba dobrze wyglądać żeby dobrze się czuć!

Popatrzcie na poniższe rzeczy i sami oceńcie!

Będąc w ciąży nie założyłabym na siebie czegoś takiego!
Maternity Stripe Tee

Zadnego w tym seksu...




No ta sukienka bardzo mi się podoba!


Idealna do pracy





Marynarka jest świetna... i niech mi ktoś powie, że dla kobiet w ciąży nie ma ciuchów!

A teraz kilka bluzek bardziej na luzie!



Hmm?  Jak dla mnie bomba!



Zwykłe topy też wyglądają fajnie.



Fajna dzianina..  można byłoby się skusić




No ta sukienka to ma klasę



Taką bluzkę to chciałabym mieć



też ok.

Maternity Floral Maxi Dress

ta taka fajna, letnia :)



A te spodnie to są swietne!

Maternity Wetlook Legging

no i co? można fajnie wyglądać w takich leginsach ?

MOTO Maternity Bleach Leigh Jeans

Te też są fajne :)

Kurcze chyba Panie w "odmiennym" stanie mają fajniejsze ciuchy, ale trzeba poszukać :)

Lece Pa... :*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz