piątek, 15 czerwca 2012

Spódnice i szorty - TopShop

Hej! Dziś weszłam na stronę TopShop (super sklep) no i pomyślałam, że warto sprawdzić jakie propozycje ma ten sklep na lato dla pań! No i co? Spódnice i szorty!
Zobaczcie co wybrałam i dlaczego. :)

Ostatnio modne są takie spódnice jak poniżej pokazane. Też mnie coś w nich urzeka! Krótki przód i długi tył... świetne. Wydaje mi się, że jest to świetna rzecz na wakacyjny weekend! Zobaczcie same! I oceńcie :)

Orchid Floral Spódnica Maxi drop

Wrap biały Przód Spódnica Maxi

I jak Wam się podobają?

Moim zdaniem z tego typu spódnic fajne są jeszcze takie... takie kolorowe :)
Dip Back Maxi Skirt

Dip Hem Maxi Skirt

A co powiecie o tej zielonej spódnicy?
Paperbag Waist Mini Skirt


Mi to sie tam podoba :)

fajne są jeszcze te spódnice, ponieważ mają baaardzo intensywne kolory.

Przycisk Poprzez Mini Skirt

Textured spódnica Peplum

No ta może nie aż tak bardzo ale jest fajna :)

Floral Wydrukowano spódnica Skater

Ta mi się podoba, po prostu podoba :)

Sailor Skirt

W tym sezonie również nosi się wiele rzeczy w stylu marynarskim, dowód powyżej :)


Floral Skirt

Klasyk po prostu klasyk... urocza :) (moim skromnym zdaniem oczywiście :d)

**Ariya Skirt by Goldie

Oooo... ta spódniczka też jest fajna :)
Becka Skirt by Motel**

mhmmm...

No i to wszystko jeżeli chodzi o spódnice! Przejdźmy do szortów!

MOTO High Waist Denim Hotpants

Klasyczne, pasujące do wszystkiego! Dziękuję bardzo, skończyłam!

MOTO Khaki Studded HotpantsMOTO Bleach Crochet Hotpants

łu... takie to bym chciała mieć.. iż gdyż podobają mi się te ćwieki


MOTO Washed Stripe Hotpants




W tych szortach ujęła mnie ich prostota a zarazem oryginalność.


Button Front Shorts

Fajne skórzane szorty, ale to chyba nie dla mnie. A Wam się podobają?

MOTO Bleach Crochet Hotpants

Dziewczyny! Wam też się podobają... są bardzo fajne, różnią się od innych



 W tym sezonie modna jest jeszcze mięta  a więc:

Mint Chino Shorts
No może nie aż tak bardzo miętowe...

MOTO Ice Blue Hotpants

Hmmm... I like it!

MOTO Hokej Stripe Hotpants
Zajebistość sama w sobie :) Wy też uważacie, że są świetne? Proste a jednak niesamowicie piekne :)


MOTO Pale Pink Cut Off Shorts

W tych spodenkach podoba mi się kolor i ich wykończenie. A Wam?


Kochani jest jeszcze wiele innych wspaniałych rzeczy w tym sklepie.
Zachęcam wchodźcie na strone TopShop'u i oglądajcie.
A Wam co najbardziej podoba się z tych rzeczy które opisałam ? ja się chyba nie mogę zdecydować :)

Kiss...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz