sobota, 16 czerwca 2012

TopShop II

Hej! Wczoraj tak się wciągnęłam w oglądanie ciuchów w TopShop'ie, że dziś chcę zobaczyć resztę! Oczywiście to co mi się spodoba pokażę Wam!
 Zacznijmy od sukienek!!!
Wiecie co... doszłam do 12 strony i już dalej nie mogłam... jest ich tam tyle że szok!


Kolor strojów SHIFT


Takie sukienki zawsze mnie urzekały ...
ujmują mnie one swoją prostotą i tym, że można je założyć na każdą okazje od wyjścia na space ulicami Warszawy bądź jakiegoś innego pięknego miasta do wybrania się na wesele lub chrzciny czy komunie!


hmm.. w takich luźnych ciuchach zawsze czuje się dobrze...


Ta mi się podoba... po prostu podoba :)


Sliczny żywy kolor... I love it ;p



Ta sukienka kojarzy mi się z piękną Kate Middleton :) Ma klasę . . .


No też jest fajna... ale nie jest wyjątkowa!


hmm...


Piękna i delikatna... Wspaniała na tegoroczne lato...




No i znów ta secesja do ziemi :)

Przejdźmy do bluzek...
Wybrałam tu kilka które bardzo mi się spodobały tzn są bardzo modne :)


No no...  mi się podoba..




takie koszule są ostatnio bardzo modne... wiele kobiet je nosi... pasuje ona świetnie do leginsów i rurek no i do tego jakiś długi sweter lub marynarka :)

Przynajmniej ja to tak widze :)


Kupiłabym gdyby nie to że mam strassznie brzydki brzuch... :(


Zaraz mecz Polska-Czechy.

Wygramy?

Zauważyliście ze na każdym meczu jest jakas gwiazda a zwykły Nowak siedzi przed telewizorem ? I taka to sprawiedliwość na tym świecie -.-

No ale cóż...

kochani muszę kończyć... zaraz będzie u mnie burza :(  .... 


Pa... :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz