piątek, 22 czerwca 2012

Hmm...

Hej! Kochani, dziś nic mi sie nie chce kompletnie... nic... ale to nie szkodzi :) Będzie dobrze .
Jestem osobą dość monotonną... ale czasem tak mi odbija i wszystko co robię wtedy to pełen spontan ;p

Ostatnio poszukuję moich wymarzonych butów... Dziś sprawdziłam czy jest coś fajnego  w H&M
No i znalazłam ! Jest tam kilka fajnych rzeczy.

Zobaczcie Same!





\\




A Wam które się podobają?

Postanowilam stworzyć do tego małą stylizacje z tymi butami :)


Popatrzcie!



Ta bluzka urzekła mnie swoją prostotą, klasą. Jest w bardzo modnym teraz kolorze :)




Szorty troszkę w kolorze nude... też są bardzo proste i pasują do mięty :)
Podoba mi się w nich ta kieszonka

A do tego:



ładny duży pierścionek . . .  lubię takie gadżety



Do tej stylizacji dodałabym te buty ponieważ wydaje mi się że ładnie wyglądałyby z topem...




Okulary dodały by troszkę klasy... wydają się ładne, według mnie

Stylizacja 2:



Biała zwykla bokserka.... według mnie bardzo sexi



Te dżinsy... trudno powiedzieć, że mi sie podobają ale coś mnie w nich kręci... :)



Prosta marynarka...


Intensywny kolor kolczyków *.* a i jeszcze piórka... są świetne





Koloru dodadzą właśnie te pierścionki . . .



no i zwykła prosta torebeczka :)


No i do tego buty! :

Do tej stylizacji założyłabym te buty



niebieski ładnie komponowałby się z kolczykami.  tylko troszkę boje się czy nie wyglądałby źle z tymi spodniami ale zawsze można założyć szorty :)





Co sądzicie o moich stylizacjach? Która podoba sie Wam bardziej?

Pa... Misie kolorowych snów !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz