czwartek, 14 czerwca 2012

House, Rserved - buty

Hej! 
Kochane Wy Moje!!! Dziś postanowiłam Wam pokazać kilka fajnych par butów których na pewno nie założycie raz. Będą one świetnie pasować do wszystkiego. Do jeans'ów, szortów, spódnicy i sukienki. No może przesadziłam... no ale na 100% będą pasować do kilku strojów. 
 A więc zaczynamy!

Buty - House!
No właśnie, mimo czyichś wątpliwości mogę otwarcie powiedzieć, iż są tam świetne i nawet tanie rzeczy!
Buty damskie 
no te buty są świetne! Zauważyłam, że wiele Pań chodzących po Warszawie ma podobne buty!
Są niestety na razie jeszcze troszkę drogie, ale czekajmy na promocje :) 125 zł

Buty damskie

Buty typowe do spodni... np. rurek! Bardzo fajny secesyjny wzór który jest i będzie modny!
te kosztują 50 zł 

Sandały damskie 

A te są świetne ale boję się że mogą poodpadać te cekiny ! ale wyglądają świetnie i z pewnością są wygodne ze względu na podeszwe. 


Buty - Reseved 

W  tym sklepie mozna znaleźć wiele fajnych rzeczy ale cena... wrrrr...
No i tu mam już wiele propozycji. 
A no i przyznaje szukałam tu bardziej butów na obcasie. 


Swietne buciki... bardzo modne teraz. Zgadzacie się ze mną?

cena 160 zł :( niestety...

O i o takie buty mi chodziło! wspaniałe buty na plażę... :) Modne, wygodne i pasują do wszystkiego!!!
cena 160 zł


W tych butach ujął mnie kolor :)
cena 120 zł 


Te ostatnio też są modne 
cena 200 zł


 
kolejne idealne buty na plażę :) podobają się Wam ? bo mi bardzo :)
cena 160 zł


No i te podobne do tych z House'a :) cena 80 zł

No ceny w reserved są wygórowane :(

Ale ja radziłabym Wam szukać butów w jakichś małych butikach tam z pewnością jest taniej a buty są podobne :)

Paaa... Miłej nocki :) :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz