poniedziałek, 25 czerwca 2012

Kilka letnich stylizacji

Hej!
Kochane !
Ostatnio bardzo spodobało mi się robienie stylizacji.
No ciekawe zajęcie :) ...
Dziś przygotuję dla Was kilka letnich, fajnych stylizacji, które mam nadzieje będą Wam się podobać :)

A więc!
Otwieram kilka kart i szukam ... :)

No i juz mam:

Stylizacja I 
                         







A teraz dlaczego taki wybór!
Stylizację tę dobrałam do spódnicy która bardzo mi się spodobała.
A dlaczego czerwony top?
Moim zdaniem chodzi o to by się wyróżniać a nie być szarą myszką, a czerwony przyciąga uwagę również świetnie pasuje do spódnicy w kolorze nude.  Wybrałam czarną torebkę gdyż... no nie wiem, wydaje mi się że świetnie pasuje do tych ubrań... w sumie czarny to kolor neutralny a gdybym dała torebkę czerwoną to było by brzydko a w kolorze nude strasznie nuuuudno....  a no i buty... są świetnym podłączeniem koloru bluzki i spódnicy !


Stylizacja II









W tej stylizacji głównie uwagę przyciąga kolor butów i torebki. Moim zdaniem świetnie komponują się one z niebieskimi spodenkami które są bardzo fajne i bluzką którą jeśli ciekawie wyeksponujemy będzie świetnie wyglądać. są to bardzo delikatne kolory a więc można ten strój podkreślić jakimiś modnymi dodatkami.


lub





Stylizacja III





              



     






No i co do tej stylizacji:
Kotki! Wybrałam jasne jeansy którymi w ostatnim czasie baaaardzo sie jaram!
Bluzka - luźna, przewiewna w fajnym  kolorze - mi się po prostu podoba :)
Buty.... mh... wysokie :) takie jak lubię, według mnie wyglądają one bardzo sexi z jeansy'ami

Uwagę  na pewno zwrócą na Was kolczyki :) wydają się bardzo oryginalne!
pierscionek dodaje troszkę klasy i delikatności a torba... a torba jest praktyczna i to sie chyba liczy! No może jej kolor nie pasuje zbytnio do reszty ale gdyby była w innym kolorze byłaby świetna :)




A która z tych stylizacji podoba się Wam najbardziej?

Kiss...

Ps: odpisujcie w komach :) prooooszę :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz