wtorek, 17 kwietnia 2012

Make-up

Heeej... nudzi mi się :D
więc mam dla Was niespodziankę! Dla Wspaniałych Pań !

Kochane dziś zaprezentuje Wam moje oooczy oraz usta.
 Od razu przepraszam za jakość zdjęć... robione kamerką internetową.
Zacznijmy od ust... jestem zachwycona tymi kolorami, jutro kupię sobie jeszczeeee mocny róż! Świetny!


Leciuuutki róż... dodaje delikatności makijażowi :) Uwielbiam go! A pomadkę kupiłam za 1,49 w spożywczym. :)


Ten kolor nie wiele różni się od poprzedniego... jest równie ładny, ale wolę ten pierwszy!


Hmmm... czeerowny jest teraz bardzo modny, zauważyłyście jak z każdym kolorem kształt moich ust się zmienia?


Oooooczy:

Postawiłam na delikatny brąz... i kremowy... myślę, że oko wygląda naturalnie, ten make-up nadaje się na każdą okazję, prawie każdą :)


Aż chce się mrugać! :D 

Co wy na to? Bo ja jak na lato :D jeszcze pogoda nie ta :)

Jutro zaprezentuje Wam mój new balsam do ciała (z drobinami złota, podobno) Oraz nooowy błyszczyk :D

Na dziś to wszystko... Ja już lecę.. Miłego wieczoru. 

Kiss.... :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz