wtorek, 24 kwietnia 2012

Piżamy i bielizna...

Hej!
Dziś postanowiłam napisać o czymś o czym jeszcze nie pisałam.. są to piżamy i bielizna!
Zacznijmy od piżam... po pierwsze ma być wygodna! Można ją kupić na bazarze ale i w markowym sklepie... ja pokażę Wam te które można dostać w h&m



Tą można dostać w  komplecie... jak widać! Jest ładna  a zarazem (chyba) wygodna. Kosztuje 40 zł.



Ta jest już troszkę droższa bo kosztuje 60 zł. Moim zdaniem jest ładna... ale nie do mojej figury.



Klasyczna czarna piżama... ale moim zdaniem nie ide na pogrzeb... nigdy nie podobały mi się czarne piżamy. Kosztuje 60 zł.



I to piękne kimono.... naprawdę piękne... chyba sobie takie kupię. :)

Teraz przejdźmy do bielizny. Temat może trochę wstydliwy... ale nie dla każdego. Czy wiecie że tylko 5% kobiet w Polsce ma dobrze dobrany biustonosz?
Tak! Tak jest... Drogie Panie nie ma się czego wstydzić. Po staniki nie chodzi się na bazar... może i są tanie... ale katują nasze piersi.
Lepiej iść po takie rzeczy do jakiegoś sklepu... może zapłacicie więcej ale warto...

Zajrzałam więc do Reserved...




Ale na początek... prawda, że ładne ? :)
za 13 zł

Przejdźmy do rzeczy!



to taki biustonosz powinnyśmy nosić!
kosztuje 50 zł... wiem ze to dużo, ale jednak może warto kupić sobie 2 takie staniki i wyglądać dobrze?



Ten też jest dobry... kosztuje już tylko 30 zł..



Ten jest równie dobry....
Cena 30 zł!

Kochane ! To nie są wszystkie propozycje z tego sklepu, pokazałam tutaj te które mi się podobały i były w przystępnej cenie.


Korzystając z okazji zobaczyłam jeszcze kilka sukienek  w Reserved! Ale o tym w następnym poście...

Pa... :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz