wtorek, 24 kwietnia 2012

Sukienki i bluzki Reserved

Powiedziałam, że napiszę i  mam zamiar napisać! Tak chodzi o sukienki z Reserved...
Są świetne. Naprawdę mi się podobają... ale są dość drogie... choć niektóre chyba sobie kupię. :)


Tą ewentualnie założyłabym na wesele... a raczej na sylwestra u cioci :)
Kosztuje 120 zł


A taka za stówkę? No nie wiem....



ale taaa jest już świetna... :D za 50 zł



Śliczna i wiosenna :) W sam raz dla mnie :D

A i cena to 60 zł


 A taka za 35 zł
?



No ta to już chyba nie na lato... ale jest ładna :)



Taką sukienkę założyłabym na jakieś ważne spotkanie... jest równie piękna niż te powyżej kosztuje 120 zł...

W kwestii bluzkowej jest już taniej :)



Jest ładna ale... no właśnie  jest jakieś ale! Nie jest w wiosennych kolorach i nie podkreśla figury...
Cena 40zł



A mi sie podoba! Koszt 40 zł


Cena 25 zł



Córko ryyybaaaka....
20 zł

No więc widzicie! A ja muszę się zdecydować tylko na 3 rzeczy... :( i co mam wybrać ?

Pa :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz