niedziela, 8 kwietnia 2012

Święta święta ... i po.

Cześć Kochani! Nadszedł ten jeden dzień na który przygotowywaliśmy się już tydzień... No cóż było miło ale sie skończyło. U mnie brak gości, jesteśmy już po śniadaniu, rano byliśmy w kościele (nie ma to jak stać w zimnym kościele przez dwie godziny), to już tradycja!
Tak się najadłam, że nie mogę! Ale było smakowicie, u mnie tak jak już chyba pisałam panuje żurek i jajka dopiero potem są chleby, mięsiwa i ciasta no i kilka warzyw (sałatki)
Ahhh... żurek mojej mamy - PYCHA!
Teraz razem z rodzicami oglądam film na TVN "Baśń z tysiąca drugiej nocy" czy coś takiego. A wy co robicie są u Was goście? Co znalazło się na Waszym stole? Co najbardziej Wam smakowało?

Ja chyba zacznę szykować się na "Lany Poniedziałek" :D


Konkurs!
Moi drodzy pomyślałam sobie, że może warto ujawnić swój talent, jeśli chcecie wysyłajcie do mnie swoje wiersze, opowiadania, teksty piosenek, rysunki, szkice, grafiki komputerowe i filmiki, wszystko co będzie Warte obejrzenia pokażę na blogu, tzn pokażę to co nie będzie żartem ale czymś naprawdę pięknym, czymś z serca. Zachęcam, wtedy inni może zechcą skomentować Wasze prace i dowiecie się co tak naprawdę Warte są Wasze dzieła!

A i życzę Wam udanego dnia! A wszystkim maluchom w Waszych domach zajączka ze słodkim koszyczkiem





No i udanego lanego poniedziałku, ale pamiętajcie, że zabawa jest wtedy kiedy dwie osoby sie śmieją, a nie kiedy ktoś ucieka i płacze!





I jednak warto zostawić w spokoju starsze osoby, one nie są w stanie sie obronić!


Pozdrawiam! Paaaa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz