sobota, 21 kwietnia 2012

Wiosenne buciki

Hej! Ale wczoraj miałam pracowity dzień... ale to nie jest ważne :)
Teraz boli mnie noga . . . ledwo wytrzymuje, ale to też nie ważne...
Niedługo jadę na wycieczkę szkolną i potrzebuję:
-butów - baleriny i coś w rodzaju butów sportowych
- spodnie -  chce kolorowe, np. niebieskie, pomarańczowe, brązowe

Dziś chyba zacznę od butów. postanowiłam więc zajrzeć do deichmann'a 




No i niech mi ktoś powie co ja mam wybrać ?

Kuuurcze... wszystkie mi się podobają... kupić muszę tylko jedne...

Które Wam się podobają?

A teraz tenisówki



Te bardzo mi się podobają! A Wam?



Te też są fajne... i nie zbyt drogie... ale muszę wybrać tylko jedne...


Weźcie mi pomóżcie... :)

Sama nie Wiem co wybrać...

To wszystko na teraz... potem jeszcze coś napiszę...

Wychodzicie dziś na jakiś spacer? (ja bym chciała ale noga mnie boli :( )

Paaaaa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz