sobota, 7 kwietnia 2012

Sukienki i spódnice - House

Heeeej...
Piszę ja oto dziś po raz drugi :D (moja twórczość)
Kochani, a raczej Kochane dziś pokażę Wam fajne ciuchy z House'a. Wiosną modne są pastele, więc pokażę wam ubrania w takich kolorach.


Moim zdaniem ta tunika jest świetna dla osób które chcą się wyróżnić. Można ją teraz kupić za 40zł.



To nie są moje kolory, ale coś mi się w niej podoba, i jest taaaaakaaaaaa wiosenna!  Kosztuje 54zł



Jeansowa sukienka, zawsze mi się podobały ale jakoś nigdy sobie takiej nie kupiłam, może nadszedł czas aby to zmienić. Cena to 108zł... aż się gorąco zrobiło :D

No i przejdźmy do spódnic:



Nie uważacie, że jest urocza? Mi się podoba, a Wam? Cena to 63 zł.



Piękno i klasyka, nic dodać nic ująć. Icena to 63 zł



A to cudeńko podoba mi się najbardziej, ujmuje mnie tutaj prostota. Kosztuje 35 zł

To Wszystko na dziś, paaaa

PS:  Która podoba Wam się najbardziej? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz