środa, 25 kwietnia 2012

Witam! Moje Kochane, postanowiłam, iż opisze Wam wszystko w sklepach takich jak Reserved, H&M, House. Zaczęłam już pisać o Reserved,. Dziś opiszę Wam fajną biżuterie w tym sklepie :D
Spodobało mi się tam wiele rzeczy, aleeeeee... trudno kupić te przedmioty bez środków na koncie :(
Ale marzyć zawsze można, może wy możecie sobie pozwolić na kupno nawet i wszystkich rzeczy :) czego Wam życzę z całego serca. Od razu mówię dlaczego nie mogę kupić tych wszystkich rzeczy,  nie stać  mnie... ponieważ muszę mieć wszystko... nie potrafię się zdecydować na jedną rzecz :(



Te kolczyki kosztują 15 zł... ja bym kupiła :)



Ale śliczne... troszkę podobne do biżuterii jaką noszą prawdziwe cyganki



Ładne prawda? A jakie drogie... cena 40 zł



Muszę to mieć! Muszę !!!! Cena 10 zł



Jaki ładny naszyjnik... śliczności... kosztuje 30 zł



Pięknośći... :) kosztuje 30 zł



Miałam kiedyś podobną... :) cena 25 zł



A ten naszyjnik podoba się Wam, bo mi bardzo :)

A i cena to 30 zł




śliczny prawda?
 cena 25 zł


cena 20 zł



Zawsze miałam sentyment do piórek :D
Koszt 20 zł



WydAje mi się że ten pierścionek jest w stylu retro... i wygląda jak by kosztował z 1000 zł
:D


Ale zajebiste...
:)

Szkoda, że nie mogę ich nosić (uczulenie)
A i cena ... to 25 zł



Hmmm... 25 zł



Kurczę... ale to jest świetne...


To wszystko na teraz :)
idę sprzątać pokój :(
Pa... Miłego dnia :*

1 komentarz:

  1. bardzo ladne kolczyki :)a ogólnie, to świetny blog! :D wpadnij do mnie *: obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) masz twittera? follow? @viktoriapoland :)

    OdpowiedzUsuń