czwartek, 26 lipca 2012

Co powinno znaleźć się w szafie jesienią?!

Hej!
Z góry przepraszam, że nie pisałam ale przez te kilka dni regenerowałam się u cioci, na wsi pod Lublinem. Było świetne... codzienne spacery nad rzeką, grzyby i wiele innych. Coś mi się wydaję, że tutaj, u mnie woj. mazowieckie nie ma tylu grzybów :D
Niestety nie mogłam pisać bo ciocia nie ma internetu... no i kicha. Ale fajnie było się na jakiś czas uwolnić od fejsa, pudla, telewizora itd.
No ale już dziś zaczynamy myśleć o jesieni i troszkę o zimie.
Więc tak! Sugeruję aby na jesień i zimę kupować sobie zwykłe bluzki z krótkim rękawkiem. Kiedy jest zimno najlepiej ubierać się na cebulkę. Więc kiedy będziecie chcieli możecie zdjąć bluzę lub sweter.
Teraz zaczną się przeceny więc warto kupić coś co chcieliście mieć ale cena Was przerażała.
A teraz popatrzcie co dla Was wybrałam :



20 zł


30 zł




40 zł









Wszystkie te ciuchy znajdziecie w Terranova'ie

Pa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz