poniedziałek, 9 lipca 2012

Stylizacje! ;p

Hej! no i znowu mam zamiar pobawic się stylizacjami :D
Mam nadzieję że to się Wam podoba :)
Z tej okazji zajrzałam do sklepu TopShop!
ale tym razem ... stylizacje z jeans'ami
Moim zdaniem są ładne :D
Dołączę do nich jeszcze buty z DeeZee :D

                 Studded Collar Military Shirt

Balerinki SAL1 Nude Pu
Ta stylizacja jest trochę mdła. Ale to nic, jest bardzo klasyczna.
Zacznijmy od bluzki. Jest prosta ale ćwieki znajdujące się na kołnierzu dodają modnego wyglądu i ostrości.
Spodnie. Proste jeans'y ale nowoczesności dodaje kolor. Teraz wiele osób nosi kolorowe spodnie. Wydaje mi się że przeważa wśród nich niebieski i granatowy. A te wyróżniają się.
Buty są natomiast bardzo wygodne można by rzec, że sportowe :D W dodatku w modnym ostatnio kolorze nude.


II







Czarna bluzeczka.... kolor neutralny... pasuje do wszystkiego czyli do modnych niebieskich spodni również. Bluzka nie ma rękawów co w ostatnich czasach jest bardzo modne... Wiecie kto w Polsce wprowadził tą modę ? Bo ja wiem ... niestety... (chodzi o celebrytkę) Czółenka na wysokim obcasie w kolorze nude bardzo sexy i modne :D


III






Czółenka MSX1 Neon Fuschia





W tej stylizacji przeważa róż. Ktoś zapyta ale dlaczego róż? No więc odpowiadam róż bardzo przyciąga wzrok ! W dodatku nie jest nudnym kolorem który się nie wyróżnia. Ale  żeby nie było zbyt ostro do bluzki bez rękawów i czółenek dodamy miętowe spodnie. Mięta w tym sezonie jest bardzo modna. Więc warto kupić coś miętowego :) . . . mi bardzo podobają się miętowe ubrania ale jest ich już zbyt wiele na rynku... Pamiętajcie aby nie przesadzić

To wszystko na teraz. Miłego dnia !

:D

Ps: Bierzcie udział w Ankietach 
są one na pasku bocznym po lewej stronie ! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz