niedziela, 15 lipca 2012

Koniec Przepisu na życie!!!

Tak to koniec. Tak podają media. Nie chce mi sie w to wierzyć!
Moim zdaniem to był jeden z najlepszych seriali TVN'u no ale cóż... Tasiemce muszą trwać nadal a fajne seriale? Kasujemy! A czemu by nie zdjąć tak W11, detektywów albo Na wspólnej ? No ja sie pytam dlaczego?
W dodatku ostatni 4 sezon będzie wyemitowany dopiero wiosną bo ... nie ma na niego miejsca!!! Jego miejsce zajmie jakieś dziwne coś pt. Lekarze... No to ja już dziękuję! Tak samo stało się z 39 i pół oraz Teraz albo nigdy ! Ich miejsce zajął jakże interesujący serial Grzeszni i Bogaci który nie utrzymał się nawet przez jeden sezon... Jestem ciekawa kiedy teraz zdejmą Prawo Agaty... bo przecież muszą, bo to kolejny serial (jeden z niewielu) który mi się podoba!
Będę tęsknić za Żabcią I Beatką... Za Anką i Jerzym, za Manią... Polą no  i oczywiście Irenką, Wandzią, Stefusiem i Karolkiem ....
Wy też lubicie ten serial? Kto podoba się Wam w nim najbardziej? Nadal jak ja chcecie żeby był tworzony?



























Dobra starczy tych zdjęć :)

Paa...





1 komentarz:

  1. Naprawdę ? ; (( W pełni się z tobą zgadzam. To także mój ulubiony serial. Nie przeżyję tego ..

    OdpowiedzUsuń