czwartek, 19 lipca 2012

Dzienna depresja...

Hej.
W takie dni jak ten, po prostu nie chce mi się życ! Masakra... siedzę w domu... (nie mam kaloszy) co tylko wyjdę mam mokre buty... Od tej pogody chce mi się spać !!! I tyle ! Jednym słowem do dupy... właśnie przez coś takiego w listopadzie zaczynam popadać w depresje... nic mi się nie chce... przychodzę ze szkoły i idę spać!
Dobra... już kończę!
No ale właśnie w takie dni siedzę w domu w bardzo wygodnym stroju. Wydaje mi się, że każda z was ma w domu albo dres albo leginsy. No dobra więc co jest podstawą tej stylizacji??? WYGODA!!!

Popatrzcie same.



Butik Tunika z nadrukiem

Butik Spodnie dresowe FOR FITNESS

bluzka - 35 zł
spodnie - 40 zł





Butik Tunika z modnym nadrukiem

Butik Legginsy z kokardą


leginsy - 20 zł
Bluzka - 28 zł

No i to wszystko na dziś...
Idę się przytulić do mojego Kota (Kocham Go ♥)
Pa... :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz