piątek, 13 lipca 2012

Perfekcyjna Pani Domu!

Hej!
Najpierw usprawiedliwienie! Nie pisałam tyle ponieważ była burza po czym przez jakieś 19 godzin nie miałam prądu . Jednym słowem jakaś masakra. Nie było też wody więc włosy myłam u Bratowej! No ale wcześniej ekologicznie jechałam do sklepu na rowerze. Strasznie mnie przewiało, od zimnego wiatru bolały mnie uszy (kiedyś miałam zapalenie ucha) co wiąże się z moimi schorowanymi zatokami. No i w nocy gdzieś tak o 2:40 zaczęły mnie boleć te pier... zatoki! No i od tej pory żyje na proszkach przeciw bólowych ! Ale jest OK!
No i to tyle zrzędzenia na dziś  !
Postanowiłam zaczerpac trochę inspiracji z Perfekcyjnej Pani Domu i starannie posprzątałam mój pokój!
Mam zamiar jeszcze kupić kilka pudełek kartonowych bo wydaje mi się że ładniej wyglądają rzeczy pochowane do takich pudeł niż miliony niepotrzebnych rzeczy poukładanych na półkach!
A takie pudełko wygląda ładnie! Moim zdaniem,
Zgadzacie się ze mną?


A tutaj macie przygotowaną przeze mnie stylizację którą tworząc inspirowałam sie Małgorzatą Rozenek (Perfekcyjną Panią Domu)



Czółenka LLP1Z Black Suede





W Małgosi Rozenek podoba mi się jej skromność i wrodzony szyk! Wydaje się być miłą osobą :)

A Wy co o niej myślicie?

Pozdrawiam :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz