poniedziałek, 9 lipca 2012

Wake up

Hej!
Czy u Was też była taka burza ? ? ?
 Pod Warszawą była.
Wcale nie mogłam usnąć, wydawało mi się że te pioruny i błyskawice zaraz coś zniszczą.
Masaaaakraaaa....
Ale ja już o 9:00 powiedziałam sobie WAKE UP! (poszłam spać o 3:00)
Jest 10:34 a ja już byłam w sklepie i teraz jem lody ^^ (zazdrościcie ;p)
No ale co to ? Nie mogło być tak pięknie ! Od rana boli mnie noga... tzn kostka, miałam kiedyś zwichniętą... no i kontuzja się odezwała... No ale co trzeba żyć ! ! ! I tu właśnie kłania się Te Tris




A teraz pokażę Wam świetne spódnice które znalazłam w Butiku :)

Butik Spódnica

Butik Spódnica

Butik Spódnica motyw: Skóra węża

Butik Modna spódnica na lato

Butik Letnia spódniczka z kwiatkiem

 Musicie przyznać, że są bardzo ładne . 
Na razie to tyle. Później jeszcze cos napiszę :)
A no i pamiętajcie o ankietach! To dla mnie bardzo ważne :)

LOVE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz