środa, 18 lipca 2012

KOLOROWE TORBY

Hej!
Przepraszam, że się  nie odzywałam ale... nie miałam ani weny ani tematu do pisania.
Dnia dzisiejszego nic mi się nie chce ... kompletnie nic... no ale to nic ;)
Mam nadzieję, że Wy spędzacie ten czas lepiej niż ja.
Dziś mam dla Was kilka letnich, tanich toreb. Ja jakoś nigdy nie widziałam sensu w wydawaniu fortuny na torby... to tylko dodatek który można tanio kupić a i tak większość z Was nie ma tych toreb przez 10 lat. Ale każdy robi jak uważa.
Poniższe torby wydają mi się być bardzo ładne :) Zobaczcie same :
Butik Torba w paski

30 zł

Butik Torba na ramię
35 zł

Butik Torba z kokardami
30 zł

Butik Torba z cekinową kokardą.
28 zł

Jak widzicie ceny są bardzo fajne. Myślę, że warto zrobić sobie taki prezent na wakacje :)

Muszę się podzielić z Wami jeszcze jedną nowiną! Wygrałam powiatowy konkurs! Szczegółów nie zdradzam ! :) Ale po odebraniu nagrody na 100% Pokażę Wam ją! a odbiór pewnie będzie jakoś we wrześniu.
Mój tata ze szczęścia zadzwonił nawet doo rodziny z którą nie kontaktował się przez kilka miesięcy :)

Przypominam Wam jeszcze o ankietach! Proszę Was o wzięcie w nich udziału, bo to na pewno  ułatwi mi pisanie bloga! Do końca ankiet jeszcze1 dzień (piątek - 19.07.2012r.) 


No i to wszystko na teraz.
Paaa...



2 komentarze:

  1. 2 i 4 <3

    http://skinny-yea.blogspot.com/
    http://skinny-yea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi sie podobają wszystkie :D Moja przyjaciólka kupiła takie same na allegro :P

    OdpowiedzUsuń