środa, 15 sierpnia 2012

15 sierpnia - wiele imprez

Hej!
Dziś jest 15 czyli święto Wniebowzięcia NMP.
Nie wiem jak Wy spędzicie ten dzień. Jest wiele imprez na które może warto iść. No na pewno jest wiele sposobów na spędzenie tego dnia, choć pogoda nie dopisuje.
Dziś przygotowałam dla Was kilka strojów z których można dziś zaczerpnąć inspirację.
No niestety albo i stety pogoda nie chce z nami współpracować. U mnie nadal jest pochmurno, więc raczej nie założę krótkiej sukienki, szortów albo spódnicy. Dziś raczej stawiałabym na spodnie, jeansy jakąś kamizelkę lub marynarkę ewentualnie sweter albo płaszczyk.
Ważne żeby wyglądać dobrze i tak się czuć.

I stylizacja
Jest troszkę poważna  i wyjściowa (mowa a Kościele lub jakiejś ważnej uroczystości)








W tej stylizacji połączyłam ostrość z brązem który dla wielu może oznaczać monotonność.
Góra jest bardzo skromna  i ma w sobie wiele klasy, za to dół zaskakuje swoją ostrością, mówię tu o spodniach. Buty? Buty  nie są tu szczególnie ważne, muszą być wygodne.

bluzka - Reserved
marynarka - Reserved
spodnie - H&M
Buty - DeeZee


II stylizacja

Jest na luzie, na spotkanie z rodziną bądź znajomymi.



Butik Bokserka






No to tak!
Dałam modną w tym sezonie jeansową górę w postaci koszuli a pod nią bardzo pozytywna zielona bluzka, zwykły top.
Spodnie... urzekły mnie :) Moim zdaniem są cudowne!!!
Wam też się tak podobają?
No a buty to zwykłe trampki. Mam podobne.
Wydaje mi się, że są warte kupienia. Mi przydały się do szkoły :)

Koszula - Reserved
Top - Butik
Spodnie - H&M
Buty - DeeZee

III stylizacja

Dla tych którzy cieszą się słońcem






I do tego może jakiś sweterek w kolorze black.

No i o stylizacji:
Jest bardzo jasna i dziewczęca.  Buty w kolorze nude a sukienka w takim lekkim różu...
I tyle

Sukienka - TopShop
Baleriny - DeeZee

A Wam która stylizacja podoba się najbardziej?

Miłego Dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz