sobota, 25 sierpnia 2012

Powrót do pracy? Trzeba mieć torbę!

Powroty do pracy i zwykłej szarej rzeczywistości bywają okrutne, zwłaszcza jeśli nie zdążyliśmy zrobić tego co byśmy chcieli...
Tak jest i w moim przypadku.
Nigdzie nie wyjeżdżałam i już raczej nie wyjadę.... a tak naprawdę nie zdążyłam się wynudzić.
Po prostu... BRAK CHĘCI ! ! !
No ale co poradzić...
Trzeba!!!
Dziś troszkę się nudzę ale . . .  jak sobie pomyślę, że już za jakiś tydzień zacznie się te 10 miesięcy piekła to ojesu...
Moje drogie z tej okropnej okazji chciałam Wam pokazać kilka toreb które są fajne do szkoły.
Osobiście nienawidzę plecaków!!! I tak nosiłabym go na jedno ramie a  to chyba jeszcze gorsze?
Torby są bardzo fajne. Dobrze wyglądają ze spódnicą jak i spodniami w odróżnieniu od plecaka.
No ale jednak taka torba do szkoły musi być duża i musi się trzymać...
Ja już coś o tym wiem :)

Tutaj macie kilka toreb które moim skromnym zdaniem są fajne i można je nosić do szkoły ( i nie tylko)



Reserved - 99,99zł



Reserved - 39,99zł


Reserved - 69,99 zł


A no i jeszcze rozpoczęcie roku. Trzeba jakoś tam iść. My, Kobiety mamy do wyboru sukienkę/spódnicę albo spodnie. Ja wybieram spodnie. Ale jeśli Wy macie zamiar założyć spódnicę bądź sukienkę to  trzeba mieć jakąś małą czarną torebeczkę w której zmieścimy telefon, portfel no i ewentualnie tusz do rzęs, szminkę itd. ale wydaje mi się, że kosmetyki nie będą potrzebne bo to tylko 30-60 min.
Ja muszę kupić sobie torebkę jeśli nie macie jeszcze malutkiej torebeczki tak jak ja to popatrzcie poniżej:

Reserved - 39,99zł



Reserved - 39,99zł

I może jeszcze :


Reserved - 19,99zł

Która z tych toreb podoba się Wam najbardziej?


A ta piosenka chodzi za mną dzisiaj cały dzień :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz