poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Jesienna wymiana szafy

Hej!
Kochani dziś będzie o .... "wymianie szafy" . Idzie jesień i kończą się wakacje więc pewnie w wielu z naszych szaf  znajdzie się kilka nowych rzeczy.
Teraz nastała moda na koszule... luźne koszule.
A... No i jeszcze są kolorowe spodnie, rurki przede wszystkim.
I właśnie dziś postanowiłam, że poszukam kilku fajnych i TANICH rzeczy.

Tych oto rzeczy szukałam w H&M i muszę przyznać, że to jest tani sklep (tzn. nie taki drogi, trzeba umieć szukać) kiedyś myślałam, że jest tam śmiertelnie drogo ale teraz zmieniłam zdanie.

No więc tutaj macie kilka koszul :




ta koszula kosztuje jakieś 80 zł  i wydaje mi się, że jest świetna na rozpoczęcie roku albo do pracy.



Jeans .... strasznie modny :D



ta za to ma fajny kolor i krój ...
 


a tu jeszcze takie jedne fajne spodnie które chyba sobie kupie




Paa..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz