niedziela, 12 sierpnia 2012

Długa przerwa wakacyjna

Cześć! Kochani w ostatnich dniach nie miałam czasu ani głowy by coś napisać. Solidnie wypoczywałam z dala od internetu i telewizji. Dziś już jestem!!! Do "normalnego" życia wróciłam już przed wczoraj ale z powodu  nieudolnego zakładania bloga z moją kuzynką niestety zapomniałam maila na jaki jest zarejestrowany mój blog. No i kicha.
No dobrze! Ale przejdźmy do spraw modowych!!!
Powoli zbliżamy się do końca wakacji. Teraz panuje szał przecen! Wszędzie można kupić coś ze zniżką -30% do -70%.  Więc zachęcam Was do pójścia na zakupy!
Teraz pokażę Wam kilka ciuchów na które może warto zwrócić uwagę :
Butik Sukienka z paskiem

Sukienka przeceniona o 50% w Butiku. Aktualna cena 40 zł .

Butik Top

Butik Top
Zwykłe bluzki przecenione na 15 zł. Są w wielu kolorach więc dla każdego coś dobrego.

To są tylko propozycje z Butiku ale w każdym sklepie sa przeceny! Więc na zakupy!!!

Słyszeliście może już o śmierci kota Anny Muchy?
To naprawdę okropne co dzieje się na świecie. Żeby robić taką krzywdę nic niewinnemu zwierzakowi? Dla mnie to nie do pomyślenia. Bardzo współczuję Pani Ani. Mnie kiedyś spotkała podobna tragedia. Niestety moja Kicia też już nie jest ze mną. Ale ja już się do tej myśli przyzwyczaiłam  choć trudno mi uwierzyć w to, że ona już  nigdy nie przyjdzie do mnie i się nie przytuli.  Ale mówi się trudno,  co się stało to się nie odstanie.    
Ważne jest aby karać takich ludzi, ludzi którzy z premedytacją znęcają się nad zwierzętami.

 

A tu macie zdjęcie tego pięknego kotka :)

Pozdrawiam!

PS: Kochani obserwujcie mojego bloga! W najbliższym czasie zapowiadają się tu spore zmiany :D

1 komentarz:

  1. podoba mi się bluzka na 3 obrazku ;p
    Śliczny kicuś ;*

    Pozdrawiam i zapraszam ;p
    http://dodatki-na-zapytajaaa.blogspot.com/
    P.S.szukam redaktorki

    OdpowiedzUsuń