wtorek, 14 sierpnia 2012

Ciągle pada.

Hej! 
U mnie pada! Nie wiem jak jest w innych częściach Polski ale pod Warszawą pada. Jest koszmarnie! 
Właśnie w takie dni moje życie nie ma sensu... wychodzenie na zewnątrz też!
Dziś musiałam iść do sklepu, no ok, poszłam, wróciłam i ... i DUPA. Buty przemoczone. Spodnie też nie były suche. Jednym słowem masakra.  
Z tego oto pięknego powodu postanowiłam zaprezentować Wam kilka stylizacji które będą odpowiednie na taką pogodę. (moim zdaniem na taką pogodę odpowiedni jest tylko kubek zielonej herbaty jakieś dobre ciastka i telewizor... oglądanie ukrytej prawdy... to cudowny serial! Kocham go! Dziękuję że na każdym kanale jest coś podobnego! Szczerze ? Nie chce mi sie żyć.
Ale nic!
Teraz o modzie!
Tutaj macie 2 stylizacje na niepogodę !

Pierwsza wersja to ta kolorowa i pozytywna! 
Zobaczcie :





Ceny:
Bluzka: 70 zł - Reserved
Jeansy: 80 zł - H&M
Kalosze: 80 zł - Deichmann


Stylizacja II 
Nie jest tak kolorowa ale za to bardzo elegancka i pełna klasy :)



Ceny:
Sweter : 40 zł - Reserved
Jeansy : 130 zł - H&M
Kalosze : 80 zł 0 Deichmann

Która z tych stylizacji podoba się Wam bardziej? 
Moim znaniem nie trzeba kupować tych wszystkich rzeczy żeby zrobić coś fajnego wystarczy dokładnie obejrzeć zawartość swojej szafy a na pewno  wyjdzie coś równie fajnego a może i o wiele ciekawszego 

To wszystko na dziś :)

Paa... :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz