poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Wszytko co modne tej jesieni

Hej!
Przepraszam, że nie pisałam ale jest to związane z nawałem pracy jaki ostatnio mam.
Ale dziś wszystko wraca do normy :)
Temat dzisiejszego posta : Wszystko co modne tej jesieni. Wszystko czyli nic. 
Nic nowego. 
Nadal pozostajemy przy kolorze nude.
Moim zdaniem jest już go za dużo. 
Ten trend obowiązuje nie tylko w ciuchach, butach ale też makijażu. 
Tej jesieni będę mieć mdłości. 
Przykro mi :(
Moim zdaniem tej jesieni powinny panować czerwienie, pomarańcze, żółcie. Jesień jest kolorowa (mówię o wrześniu i październiku) Nie wydaje Wam się, że ciekawsze jest ubieranie się w kolory związane z porą roku? 

Tutaj macie kilka ciuchów w tym pięknym kolorze:




Czy wy również podzielacie moje zdanie czy jesteście zgodni z tym co narzucają projektanci ?

Pa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz