wtorek, 21 sierpnia 2012

Nowy lepszy dzień!

Hej Kochani!
Co tam u Was ?
Ja o 12:15 stawiłam się u ortodonty. Nie wiem czy Wam mówiłam ale złamał mi się drut w aparacie, podczas... uwaga! jedzenia zupy :D
Ale już jest dobrze! Wszystko naprawione!
Pogoda jest piękna ale za to jaka męcząca...
Współczuje tym którzy nadal gotują się w korkach. Wydaje mi się, że dziś może być całkiem konkretna burza. Trochę mnie to przeraża. Nawałnica która przeszła w tamtym roku dała mi wiele do myślenia. Tak naprawdę w jednej chwili mogłam stracić wszystko.

Właśnie się zastanawiałam co będę robić od 1 września do czerwca przyszłego roku.
Doszłam do wniosku :
-Rozmowy w toku
-Julia
-Fakty
- Perfekcyjna Pani Domu
-Prawo Agaty
- Rodzinka Pl
-Ojciec Mateusz

I wiele, wiele innych. :)

Kiedy wracam do domu po szkole od razu włączam TV i już jest miło :)

Wy też macie podobnie?
Jakie seriale oglądacie ?

Pozdrawiam ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz